poniedziałek, 17 maja 2010

Dycha na karku :)))

Dzięki, hmmm... uprzejmoci :) Gajowej zostalam wciągnięta w zabawę nakazującą zglębić czelusći mego komputera i odnaleźć zdjęcie 10. z kolei. Problematyczne mi się to wydawalo, ponieważ Stajnia Augiasza przy zawartosći dysku - a zwlaszcza częsci, w której się mieszczą zdjęcia - uchodzić może za wzór pedantycznosći i porządku. Zajrzalam więc z drżeniem serca... i jakież bylo moje zaskoczenie, gdy okazalo się, że mam pliki ulożone chornologicznie. Balagan mam za to w glowie, jak się okazalo, ponieważ przypomnialam sobie, że ów porządek w zdjęciach zrobilam sama, osobisćie. Niedawno. I na smierć o tym zapomnialam... Trochę jak z tym: leb, jak sklep, ino pólek brak...
Zdjęcie nr 10 zostalo zrobione w szczególnym dniu, mianowicie w dniu urodzin Krzysia naszego pierworodnego. Od tego bowiem wydarzenia zaczęlismy dokumentację faktograficzną gromadzić w postaci cyfrowej. Oto więc kilkugodzinny Krzys:



a do prezentacji zapraszam:
Dorsik
Hanię
agami

8 komentarzy:

  1. ale Jadzia podobna do brata,co? A dziekuję, dziekuję...:) bedę miała co robić jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny bobasek

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj:-)Śliczny blog prowadzisz.Widzę,że też zostałaś wytypowana do tej zabawy:-)Zdjęcie jest oczywiście UROCZE! Co za słodkie ziewnięcie:-)Pozdrowienia przesyłam dla Ciebie i Twoich bliskich! Miłego popołudnia i wieczoru o zapachu gorącej czekolady:-)Pa *Matylda*

    OdpowiedzUsuń