poniedziałek, 24 maja 2010

nuuuuda

Kolejny portfel dolączyl do grona uszytych. Podobne zestawienie juz bylo, ale nieco inne a poza tym już dawno :) Jesli przynudzam - wybaczcie. Ale jakos w temacie szycia u mnie ostatnio nie dzieje się zbyt wiele - życie przeslania szycie (tak w sumie być powinno, więc nie rwę CALKIEM wlosów z glowy). W każdym razie portfel udalo mi się uszyć, i cieszy mnie on.
Poza tym pokazalo się swiatelko, w zasadzie: latarnia w tunelu. W moim ulubionym sklepie dowiedzialam się, że moja ulubiona stopka na polską ziemię dotarla z Dalekiego Wschodu. Co więcej, już ruszyla w drogę niejako powrotną - z zachodu Polski na Daleki jej Wschód. I na dniach ma być u mnie!!







Pozdrawiam wszystkich dzielnie tu zaglądających, slońca i suchosci życząc moooocno...

8 komentarzy:

  1. To ja chyba inną stopkę jednak, niż Ty zamówiłam, bo moja przyszła po 3 dniach...to być może tłumaczy mierne efekty w pikowaniu;)
    A portfel w moich ulubionych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pat, do mnie jedzie ta:
    http://www.eti.com.pl/?q=item&id=458
    podobno rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja mam podobną, tylko metalową i z pełnym kółkiem...na stronie już nie widzę, chyba ostatnią kupiłam;) W takim razie wychodzi, ze to kwestia (nie)umiejetności;P

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny portfel :)sama chciałabym taki mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ann, twoje portfele to MISTRZOSTWO świata! :))

    Wiem to stąd, że oprócz tego, iż są prześliczne i świetnie uszyte to sama od tygodnia (sic!) mam jeden na warsztacie i włosy rwę z głowy, szlochając chwilami już z bezsilności, naprawdę, kompletnie nie wiem jak ty wykańczasz te brzegi, że ci tak perfekcyjnie wychodzi...? ;))) Zawijasz je? Ale jak? Wszystkie warstwy? Idę pisać maila do cię :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. przejrzałam kilka twoich postów i jestem pod wrażeniem portfeli - można liczyć na wykroje, albo jakiś tutorial? :):)
    POzdrawiam, mój email: joann_e@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje portfele są niesamowite! każde zestawienie kolorów mi się bardzo podoba!
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń