środa, 3 lutego 2010

kosmeTYCIUNIE c.d.

Korzystając z wczorajszego bezstarszodzieciowego przedpołudnia zasiadłam do maszyny. Na pierwszy ogień poszły wycięte i podszyte ociepliną jeszcze poprzednim razem dwie kosmetyczki w kolorach:
1. zielonym - z przyszytą srebrną tasiemką, wewnątrz różowa podszewka
2. fioletowym - z flaneli, z naszytym wełnianym (tkanina) kwiatkiem, z ozdobnymi guziczkami i koralikami, przepikowana zielona nicią. Podszewka - delikatna zieleń. Przy niej się najbardziej napracowałam, ale też mi osobiście najbardziej się podoba :) Zamek jest mniej widoczny niż na zdjęciu - coś go przyciemniło :)




3. Dwie kosmetyczki recyclingowe na całego. Ich historia powinna zaczynać się tak: dawno, dawno temu była sobie spódnica - długa, wąska i ciepła. Ale niezbyt miła. Nikt nie chciał jej nosić - być może z powodu jej szczupłości właśnie? Trafiła w pewne miejsce, gdzie było bardzo dużo rzeczy z podobną do jej historią. Smutne wisiały na wieszakach, czekając na to jedno spojrzenie, które wyłapie je z tłumu i nada im nową wartość. I ją to spotkało! Przeszła całkowitą metamorfozę. Poprzycinana, z podoszywanymi różnymi dziwnymi rzeczami stała się, moża by tak rzec, całkiem nową rzeczą. I to niejedną!

Tu w różach: absolutny unikat, ponieważ spodnie z tą kwiatkową aplikacją moje córki miały tylko jedne :)


I z pazurem: do szpilek i czerwonych paznokci :)


Materiału mam jeszcze na kilka... :)

4 komentarze:

  1. Śliczne kosmetyczki. Najbardziej podoba mi się fioletowa.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    (Jestem tu pierwszy raz, ale na pewno będę zaglądać.)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też najbardziej podoba się fioletowa:)Śliczna jest po prostu, ale szarości też mają swą moc:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju! Jakie śliczne!!
    A ja zakochałam się w tej szarej z energetycznym, czerwonym wnętrzem!

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki, Kochane, właśnie poluję na tutka do szycia portfela - tam jeszcze raz mam zamiar wykorzystać te zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń